Over EECIM
Eecim is gestart in 2012 door Erwin van der Wal. Kernwoorden die van toepassing zijn op Eecim zijn, strategisch, complex en veranderen. Jaren van opgedane ervaringen worden toegepast om opdrachten uit te voeren waarbij een blijvende borging van het resultaat voorop staat.
Een juiste mix van social skills gecombineerd met een ruime ervaring op programma, project en managementniveau bij diverse grote (financiële) instellingen staan garant voor een kwalitatieve uitvoering van de opdracht.
Geen verandering zonder pijn.
Een passend spreekwoord is " zonder wrijving geen glans" veranderingen in organisaties hebben vaak grote consequenties voor de organisatie maar ook voor de mensen in de organisatie. Het gemotiveerd en betrokken houden van de medewerkers is dan vaak een grote uitdaging. Immers veranderen is vaak op weg naar het onbekende. Bij Eecim staat de mens centraal in de verandering, uiteraard in balans met de te bereiken doelstellingen.
Ook bij programma’s en complexe projecten wordt vaak veel gevraagd van de medewerkers. Het behalen van de doelstellingen is veelal afhankelijk van hoe medewerkers zich gedragen in een project. Werken vanuit kennis en verantwoordelijkheid nemen voor realisatie van de
doelstellingen is het uitgangspunt van mijn stijl als leidinggevende van een programma/project.
Over Erwin
Persoonsbeschrijving
Gedreven en professioneel. Gesprekspartner op diverse niveaus van medewerker tot boardroom. Scherp op de inhoud en warm in de relatie. Creatief denker en bouwer. Bewaker van de grote lijnen met oog voor detail.
Profiel
C level manager met meer dan 15 jaar ervaring in diverse lijn en project managementposities. Ruime ervaring in verandertrajecten en veranderomgevingen in project- en lijnorganisaties. Een mensgerichte hands on manager die niet alleen het (strategisch) plan vormgeeft maar ook zorgt draagt voor implementatie en borging binnen de organisatie. Sterke betrokkenheid, met de drive om alles eruit te halen wat er inzit. Ruime ervaring in de financiële dienstverlening, operations, IT, sales en marketing. Goede kennis op het
gebied van de bancaire , hypotheken, pensioen en levenmarkt.
Competenties
Erwin is een klantgerichte manager, door jarenlange ervaring in zowel commerciële, operationele als eindverantwoordelijke functies, door een sterk ontwikkeld commercieel gevoel is klantgerichtheid een tweede persoonlijkheid geworden. In zijn handelen stelt Erwin de ander centraal en is hij in staat om de gevoelens van anderen waar te nemen en te begrijpen. In de samenwerking stelt Erwin zich flexibel op en staat hij open voor de mening en ervaringen van anderen, objectief luisteren om op deze wijze een totaalbeeld te kunnen vormen is daarbij een vanzelfsprekendheid.
Erwin is een teamplayer die het in zich heeft om anderen te sturen en te leiden en er op deze wijze voor te zorgen dat de organisatie gemotiveerd aan de slag gaat om haar doelstellingen te verwezenlijken.